Подання

Надсилання доповідей

Вже маєте Ім'я користувача/Пароль для конференції Наукові конференції України?
Увійдіть на сайт

Потрібні Ім'я користувача/Пароль?
Зареєструйтеся

Для того, щоб мати можливість подавати доповіді на конференцію та перевіряти поточний статус своїх подань необхідно увійти на сайт як зареєстрований користувач.

 

Керівництва для авторів

Для участі у конференції необхідно до 10 жовтня 2021 року включно надати наступну інформацію:

  1. Заповнити електронну форму учасника конференції (співавтори подають одну спільну форму) за посиланням https://forms.gle/tn2EsxzXCSZfFJTd8
  2. Надіслати електронний варіант тез доповіді іноземною мовою, оформлений відповідно до вимог, на електронну адресу відповідної секції (див. нижче), назва файлу англійською мовою (Прізвище_Tezy.doc).
  3. Зареєструватися на поточну конференцію http://studconf.fl.kpi.ua/2021

 

Тези доповідей повинні відповідати таким вимогам:

  1. Файл з тезами повинен бути у форматі RTF або DOC (2003-2010).
  2. Текст повинен бути набраний в WORD у форматі А4, гарнітура Times New Roman, розмір шрифту 14, міжрядковий інтервал 1.0, поля сторінок – 2 см., абзац – 1, 25 см, вирівнювання по ширині.
  3. Рисунки, малюнки, діаграми, схеми, блок-схеми, графіки, таблиці і т.п. повинні бути чорно-білими, та з обтіканням тексту “Навколо рамки”. Всі рисунки, що не стосуються теми доповіді будуть вилучені (наприклад, фото студентів і т.п.).
  4. 1-й рядок: назва доповіді (вирівнювання по центру, шрифт жирний, великими літерами).
  5. 2-й рядок: ім’я та прізвище автора (вирівнювання по центру, шрифт жирний курсив).
  6. 3-й рядок: місце навчання – назва факультету та вищого навчального закладу повністю (курсив, вирівнювання по центру).
  7. Через один рядок відступу: ключові слова (3-5 слів).
  8. Наступний рядок друкуються тези доповіді, обсяг – від 1 повної до 2-х сторінок.
  9. Структура повинна містити такі елементи (вказані у тексті тез доповіді): Introduction-Objectives-Methods-Results-Conclusion.

10.  Після тез подається список використаних джерел (References:) оформлений за стандартом APA. Детальну інформацію по оформленню списку літератури можна знайти за посиланням http://kamts2.kpi.ua/node/980

 

Вимоги до написання тез:

-    висвітлення актуальності проблеми у вступі;

-   узагальнення досвіду науковців з проблеми дослідження, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, яким присвячуються означені тези;

-    формулювання цілей тез, виклад основного матеріалу дослідження в основній частині;

-       висновки і перспективи подальших досліджень з проблеми;

-       основний обсяг тез присвячується викладу власних думок за виключенням випадків цитування в обсязі, який не повинен перевищувати 15% від загального об’єму тез.

ДО ПУБЛІКАЦІЇ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ТЕЗИ, В ЯКИХ:

-       наявна інформація, оприлюднення якої обмежується «Зводом відомостей що становлять державну таємницю», затвердженим наказом СБУ № 440 від 12.08.2005 р. та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України № 902/11182 від 17.08.2005 р., та «Переліком службової інформації, що є власністю держави у галузі освіти і науки України», затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України № 319 від 18.03.2015 р.;

-       наявні відомості, на які можуть бути оформлені патенти;

-       використані інші джерела без відповідного посилання;

-       мова викладу не відповідає рівню В1;

-       відсутня структура тез доповідей.

 

Бажаючі виступити на конференції в онлайн режимі повинні надіслати презентації доповідей на скриньку відповідної секції до 28.10.2021 р. (вимоги до написання та оформлення презентацій доповідей розміщені на сайті: http://kamts2.kpi.ua/node/1386).

Кількість виступаючих обмежена. Презентації, надіслані пізніше вказаного терміну, не будуть включені до програми конференції.

Увага!

Кількість учасників конференції обмежена. Організаційний комітет лишає за собою право відбору тез. Рукописи не повертаються, тези не рецензуються. Тези, які не відповідають вимогам, порушують авторські права (згідно закону України «Про авторське право й суміжні права») або надіслані пізніше вказаного терміну розглядатися не будуть. Допускаються тези у співавторстві (не більше 3 авторів на одні тези). Матеріали конференції будуть розміщені на сайті конференції у відкритому доступі.

 

 

Вимоги до подання

  1. Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду редакціям інших журналів (або у коментарях для керівника нижче дані необхідні пояснення).
  2. The submission file is in OpenOffice, Microsoft Word, RTF, or WordPerfect document file format.
  3. The text adheres to the stylistic and bibliographic requirements outlined in the Author Guidelines, which is found in About the Conference.
  4. If submitting to a peer-reviewed track of the conference, authors' names are removed from submission, with "Author" and year used in the bibliography and footnotes, instead of authors' name, paper title, etc.
  5. If submitting to peer review, all Microsoft Office documents (including Supplementary Files) have been saved by going to File and selecting Save As; clicking Tools (or Options in a Mac); clicking Security; selecting "Remove personal information from file properties on save"; clicking Save.
 

Положення про авторські права

Authors who submit to this conference agree to the following terms:
a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.

Положення про конфіденційність

 

The names and email addresses entered in this conference site will be used exclusively for the stated purposes of this conference and will not be made available for any other purpose or to any other party.



CONFERENCE PROCEEDINGS

Science and Technology of the XXI Century: Proceedings of the International R&D Online Student Conference and Competition, 04 December, 2024. Kyiv, 2024. Part І. 279 p.

 

Science and Technology of the XXI Century: Proceedings of the International R&D Online Student Conference and Competition, 04 December, 2024. Kyiv, 2024. Part ІI. 269 p.

 

 

 

Submission Information:

- Complete the registration form https://forms.gle/VWhteZsBgrmL2DVcA

- Submit your abstract at http://studconf.fl.kpi.ua/2024

For further details about the submission process and conference structure, visit our website: [Conference Information] (http://studconf.fl.kpi.ua/2024).

Abstract requirements

Use the template for abstract formatting.

-        RTF or DOC (2003-2010 file).

-        Margins – 2cm; paragraph – 1,25 cm; spacing before and after the paragraph – 0 (zero); line spacing – single; font – Times New Roman size 14.

-        Images, pictures, diagrams, schemes, charts, graphics, tables etc. should be black-white and text wrap. Tables and figures should not be overused.

Presentation requirements

Length of Presentation:

Each pitch should be 3-5 minutes long, followed by a Q&A session with the panel of judges.

Slide Design:

Presentations should consist of 3-5 slides.

Slides should be visually appealing and professionally designed, using relevant visuals, graphs, charts, or images to support your arguments.

Avoid excessive text; focus on key points and clear messaging.

Content Structure:

Introduction: Briefly introduce the topic and its significance.

Problem Statement: Clearly define the challenge or issue you are addressing.

Research and Findings: Present key research findings and insights that support your ideas.

Proposed Solutions/Innovations: Share your innovative solution or approach to the problem.

Impact: Discuss the potential societal, economic, or environmental impact of your solution.

Conclusion: Summarize the main points and emphasize the value of your proposal.

Engagement: Use clear, concise language that engages the audience.

Time Management: Ensure that your presentation stays within the 3-5-minute time frame.

 

This is an incredible opportunity to expand your horizons, connect with like-minded peers, and be part of the next wave of scientific innovation. We look forward to your participation and can't wait to see how you contribute to shaping the future!